خودرو سازان پیروز روز دوم پلی آف شدند

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

خودرو سازان پیروز روز دوم پلی آف شدند
بازديد : 805


هفته دوم از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم پیکان و سایپا و کشیده شدن سرنوشت فینالیست ها به بازی سوم همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران که برای مشخص شدن چهره تیم های برتر و فینالیست انجام می شود امروز چهارشنبه 9 اسفند ماه با پیروزی تیم های پیکان و سایپا همراه بود. تیم های کاله مازندران و متین ورامین که هفته قبل اولین پیروزی خود در این مرحله را به دست آورده بودند، برای تکرار برد خود پا به میدان گذاشتند تا با دو پیروزی راهی فینال شوند. اما حساسیت مسابقات آنقدر بالا بود که هر دو بازی امروز به ست پنجم رسید تا تیم های خودروسازان در این ست با تجربه تر عمل کنند و بازی را هم به سود خود تمام کنند و معرفی تیم های فینالیست به بازی سوم کشیده شود.

حساسیت و البته جذابیت بازی های این مرحله نه تنها برای تیم ها بلکه برای تماشاگران و هواداران تیم ها هم آنقدر بالا بود که آنها برای تماشای مسابقات از صبح وارد سالن شده و تا پیش از ظهر امروز سالن را پر کرده بودند تا تعداد زیادی از تماشاگران پشت درهای بسته بمانند. همچنین از نکات جالب توجه در بازیهای امروز، تاخیر 15 دقیقه ای در شروع بازی تیم های کاله و پیکان به علت تاخیر در ورود تیم پیکان، قطع شدن برق سالن انقلاب کرج و وقفه چند دقیقه ای در اواسط بازی تیم های سایپا و متین بود.

در آمل تیم های کاله مازندران و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که تیم پیکان با پیروزی در این بازی انتقام شکست در بازی اول را از این تیم گرفت. در این بازی زیبا که حساسیت بالا روی آن تاثیر گذاشته بود تیم های کاله و پیکان در میان 2500 هوادار آملی که سالن را از ساعتها قبل پر کرده بودند، به مصاف هم رفتند که تیم پیکان با تجربه تر عمل کرد و در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود تمام کرد. پیمان اکبری که می دانست اگر در آمل همانند بازی رفت نتیجه را واگذار کند دیگر شانسی برای فینالیست شدن ندارد، با تکیه بر بازیکنان با تجربه اش همچون حسینی، بازارگرد، شبان و کشاورزی و البته آنالیز خوب توانست تیم میزبان را در شهر خود متوقف کند تا به این ترتیب راهی بازی سوم شوند. بهروز عطایی هم که از حساسیت این مسابقه آگاه بود اگرچه بازیکنانش را برای کسب دومین پیروزی آماده کرده بود اما نتوانست مقابل انگیزه بالای تهرانی ها مقاوت کند و در نهایت دومین بازی را به پیکان واگذار کرد. تقابل دو پاسور خوب لیگ امسال یعنی پتکوویچ از کاله و امیر حسینی از پیکان در این بازی بسیار جالب توجه بود و حسینی نشان داد که در این لحظات حساس چطور می تواند از تجربه بالایش به سود تیم خود استفاده کند. به این ترتیب و با مساوی شدن بردهای هر دو تیم در عدد یک، بازی سوم است که تیم فینالیست را معرفی می کند و باید منتظر انجام این بازی در روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران بود تا این بار هر تیمی که پیروز شود راهی فینال شود. لازم به ذکر است دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال از تماشاگران ویژه بازی تیم های کاله و پیکان در آمل بودند.

در کرج هم تیم های سایپا البرز و متین ورامین در یک بازی دیدنی به مصاف هم رفتند. مصطفی کارخانه که در اولین تقابلش با دکترفرهاد نفرزاده در این مرحله پیروز شده بود، با علم بر اینکه می دانست در این بازی کار بسیار سختی را در پیش دارد به کرج رفت تا بازهم پیروز شود اما غافل از اینکه برنامه ریزی و آنالیز تیم میزبان یعنی سایپا بهتر عمل کرد تا این تیم سایپا باشد که در دومین بازی برد را با نتیجه 3 بر 2 به نام خود ثبت می کند. فرهاد نفرزاده که با دارا بودن جوان ترین تیم این فصل، برای پیروزی در این مسابقه حساس برنامه ریزی کرده بود توانست مزد زحماتش را بگیرد و بازیکنانش با انجام یک بازی دیدنی در این روز، حریف قدرتمند و مدعی خود را با شکست بدرقه کنند تا جدال این دو تیم برای معرفی تیم فینالیست به بازی سوم کشیده شود. متینی ها هم که امروز اسیر بازی خوانی بازیکنان جوان سایپا شده بودند، نتوانستند فروغ بازی قبل را داشته باشند و در میان 1300 هوادار کرجی مجبور به تسلیم شدند. امتیازات نزدیک و تعقیب نزدیک تیم ها عاملی بود که پیش بینی نتیجه بازی را سخت کرده بود اما این تیم میزبان بود که در نهایت امتیازات از دست رفته را یکی پس از دیگری جبران کرد و به نوعی انگیزه بالای جوانان این تیم باعث کسب پیروزی و غلبه بر تجربه تیم متین شد. ست پنجم این بازی هم آنقدر از حساسیت بالا برخوردار بود که امتیازات بالا نشان می داد که هیچ کدام از تیم ها حاضر به قبول شکست نیستند و در نهایت این سایپا بود که جشن پیروزی خود را در کرج برپا کرد. حالا و با این شرایط هر دو تیم برای بازی سوم برنامه ریزی می کنند تا روز چهارشنبه هفته آینده دو تیم در آخرین بازی سرنوشت ساز خود در ورزشگاه 12 هزار نفری تهران به میدان بروند.

 

نتایج کلی بازیهای امروز به شرح زیر است:
کاله مازندران 2 – 3 پیکان تهران
(24-26، 25-20، 25-20، 23-25،13-15)
 
سایپا البرز3 - 2 متین ورامین
(25-22، 17-25، 21-25، 25-18، 17-15)




موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف